maanantai 21. helmikuuta 2011

Punaista!

Sain inspiraation sunnutaina ruveta ompelemaan, kun löysin kätköistä hianon punaasen kankaan. Ne on niitä kankaita joita on säästäny jotain "hienoa mallia" varten. Ja nyt se pääsi vaatteeksi asti. :)


Voi kettu, kun noi hiukset näyttää vieläkin aivan likaasilta, vaikka mä hinkkasin niitä vaikka kuinka kauan suihkussa. Hyvin se vaan kesti se kampaus viikonlopun. :)

Tosiaan toi hameen kaava oli jostakin suuri käsityö lehdestä. En nyt muista, että mistä mutta mikään uusi se ei ainakaan ollu. Ja toi hameen kangas on siinä kätevä, ku se on tuulipuku kangasta, se ei likaannu niin helposti. Ihan huoletta voi sitte kesälläki istua vaa nurmikolla ja missä lie. ;)
Jos pääsisi nyt tämän jakson aikana oikein kunnolla ompelun makuun, kun on kerran vähän helpompi jakso tulossa. Olen oikein suunnitellu tämän niin, että se onnistuisi. ;)

Vinkki vielä tähän loppuun: jos johonkin sarjaan kannattaa olla koukussa niin Täydellisiin naisiin! :D Siitä puheen ollen taidan painella tästä tv:een ääreen. Palaillaan!

6 kommenttia:

  1. oi nam. voit mulle antaa ton hameen!
    kiitos ja hei.
    <3:maarit

    VastaaPoista
  2. Kelpais mullekkin =)
    Ehkä jonakin tummempana värinä niinku vaikka mustana =D

    VastaaPoista
  3. mie oon kansen kattonu tuota mallia :)) kivan näkönen!! <3 Ida ;p

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille kehuusta :) <3 ja Idalle vielä et toi on yli nopia tehdä, ei menny ku yks ilta :)

    VastaaPoista
  5. Moi Taru! Ensinnäkin, tosi kiva blogi sulla! Siihin ansiosta eksyin tänne. Toiseksi, IHAN MIELETTÖMÄN HIENO HAME!!!!!Ihan mahtava! Pystyisitköhän tekemään mulle samanlaisen??? :D Jos toisin sulle kankaan??? Maksaisin tietenkin myös palkkiota!

    VastaaPoista
  6. Moi Hanna! Kiva jos tykkät mun blogista, tosi kiva kuulla. Ja kiitos, kyllä mä varmasti voin sulle tehdä tommosen hameen. Käy mulle :D

    VastaaPoista