lauantai 16. heinäkuuta 2011

Mun puhelin is dead!

Kyllä, mun rakas puhelin, joka oli mulla melkeen kolme vuotta, ei kestäny mun ärräpää puuskaa jossa se lensi komeasti päin asfalttia. No, arvaatte varmaan lopputuloksen:


Pala lähti kulmasta, näppäimet lensi komealla kaarella ja muita naarmuja. Olis toi ehkä kestäny vielä hetken, mutta en ota sitä riskiä, että saan tuosta jotain sähköiskun tapaisia tai muita sellaisia sitten kun se kastuu ym. Kävelin sitten samana päivänä "puhelinkaupaan", vertailin puhelimia vartin verran ja sitten päätin ottaa omakseni seuraavan:
 Pussukka ei tullut kaupan päällisiksi, se on ihan omaa käsialaa. :)
Hah, onnistuin muuten ekaa kertaa tinkimään ostoksistani. Otin kortiksi vanhan kunnon "olen-köyhä-opsikelija-sääli-ny-vähän" -taktiikan ja kyllä vain tepsi. :D Sen verran olen nyt takin kääntäjä, koska oon ennemmin sanonu kaikille, että en mä varmaan koskaan hanki kosketusnäyttöpuhelinta. Syystä, että ne ovat hankalia, helposti rikkoontuvia ja plaa, plaa, plaa. Nyt mulla sitten on sellainen. Että anteeksi nyt vain  kaikille jotka ovat mun paapatuksen kuulleet ja nyt sitten lukevat tätä. :D

No, jos ei muuta niin täälä on ainakin yksi uuden puhelimen onnellinen omistaja. :)

Loppuun on pakko myöntää, että on ennenkin tehnyt mieli heittää edellinen puhelin seinään... ;) nyt kun se on tehty, se voi olla vastaisuudessakin ärräpää puuskan lieventäjänä. ;D

2 kommenttia: