tiistai 5. heinäkuuta 2011

sisustuskärpänen on purrut....

(Tai itse asiassa tämän on vain jatkoa alkukesän innostukselle)....koska eilen tuli oltua kaverin sisustuskutsuilla ja siellä ei voinut välttyä seuraavanlaisilta ajatuksilta: "Voi, ihana kehyskoriste, tohon voisi laittaa kaikkien ystävien kuvia...!", "Kun toi olisi erivärinen, niin se sopisi mun huoneeseen, kun se on kerran saanu uuden ilmeen...." ,"Mä en kyllä sais tuhlata enää ollenkaan rahaa ja mä on oikeestaan sen jo luvannu ittelleni, muttakun...."
 Hmmm.... mistähän sitä sais rahaa, että vois aivan tosissaan ruveta sisustamaan...?

 Oudointa tässä ehkä on se, että en miellä koko valkoista taloa ja sisustustavaraa omakseni, mutta silti se kuitenkin kiehtoo ja miellyttää silmää... Tai ainakin se valkoinen sisustuskrääsä, ei niinkään ne valkoiset seinät ja sohvat...
Taulu joka melkein oli omani.....
....Mutta tämä liitutaulu vei voiton. :) Ajattelin näin ihme haahuilijana, että toi vois olla kiva tausta johon kirjoittaa joka päivä jotain positiivista. :D En tiedä tulenko koskaan muistamaan, mutta ajatus on ihana. Ainakin näin peruspessimistisyyden tasapainoksi... ;)

Niinkuin edellä jo mainittin, mun huone on saanut uuden ilmeen! Nyt on uusi ihana tumman ruskea lattia kyllästyttävän puun vaalean tilalla. Jotta ette luulisi vain mun huoneen yksin omaan saaneen muutosta, niin kerron, että on sitä lattiaa uusittu koko huushollissa... (Onneksi sitä ei tarvi uusia kuitenkaan kovin usein....) ;)

1 kommentti:

  1. Laitappa kuule kuvia sun uudesta huoneesta tannekin asti! :) Ja toi liitutaulu on toosi sopo!

    Hanna

    VastaaPoista