torstai 14. heinäkuuta 2011

So in love

Näistä ei voi muuta sanoa kuin aawwws! Hyvät naiset ja miksei vähän herratkin, matalapohjaiset mustat varrelliset Converset ovat saaneet uuden kodin. <3 Ja hyvän kodin ovat saaneetkin.


Hah voi tuntua vähä pöljältä ny lukea tätä, ku yks vaan hehkuttaa Converseita vaikka niissä ei ole mitään sen kummempaa. Mutta MULLE ne on lähes elämää suurempaa. En oo koskaan saanu niistä rakkoja, mikä on ihme siihen nähden mitä yleensä saan ja ne on oikeesti laadukkaampia kuin ne vitosen kengät H&M:ltä. Sanokaa mitä sanotte, mä maksan mieluummin laadusta ja sellasesta mikä oikeesti on mun mielestä hienoa, ku venytän penniä ja saan "ihan-kivat-kengät-meni-kahden-viikon-käytön-jälkee-rikki".
Hui kamala mikä puolustus puhe heti Converseille! O_o hyvä etten tullu ruudusta pihalle ja tullu kaikille sormea heiluttamaan. ;D  Mut mä vaan tykkään noista niin paljon! 

P.S.Olisko Converseista juhlakenkä versioita...? Jos on, niin kertokaa mullekki! :D

2 kommenttia:

  1. kyllä, converseista ON juhlakenkäversiokin ;) nimim. olen joskus omistanut sellaiset! ne oli semmoset punaaset, korolliset ja "suippo" kärki. eli oikeen rotantappokengät! harmi että tuli laitettua kirpparille.. t: toinen keskinen :DD

    VastaaPoista
  2. Mulla on sitten ollu sivistyksessä aukko... Suuri aukko! :D Olisin kyllä halunnu nähä ne sun omat. Oli varmaankin hienot! :)

    VastaaPoista