sunnuntai 31. heinäkuuta 2011

Tyyliserkukset

 Oltiin eilen serkkujen työnä saunomassa ja nauratti sitten siinä, kun myös niin muotipöhlö serkkuni päätti kopioida meikäläisen "hienon" asun. :D Vaikka mun vaatetus oli tuolla hetkellä vedin-jotain-muuta-päälle-kuin-työvaatteet tasoa, mutta olin silti imarreltu, kun serkku tahtoi kopioida sen. Väkisinkin vaan hymyilyttää nämä kuvat. :D Ollaan muotitietoisii, lallaa!
Nii, ja sitten se tunika josta mainittin kans muutama postaus sitten. Se oli se viime maanantain reissulta käteen jäänyt ostos ja tässä se nyt sitten on:

Mustavalkosella linjalla jatkettiin ja syy siihen miksi mulla on eri vaattet päällä saman iltana, on sauna ja saunan jälkeen puetaan puhdasta päälle. Muuten, se lika mikä tohon paitaan tuli heti ekana iltana ei sitten lähtenytkään kunnolla pois.... Prkle ja viälä valkonen paita! Anteeksi korjaan: valkonen UUS paita! Mur.......

Voi hemmetti, oon täs muutama päivä sitten tajunnu, että meillä alkaa koulu alta kahden viikon päästä! Ei, ei, ei voi olla mahdollista että se kesä meni taas jo ohitte... Kaikkia sitä oli taas suunnitellu, mutta tietenkään kaikkia ei ehtiny (taaskaan...) tekemään. O_o Pakko yrittää vaan nauttia näistä viimeisistä päivistä. Toisaalta ei se koulu mulla ainakaa mitenkään huonosti ala, kun lähdetään pienellä porukalla Pariisiin viikoksi! Elikkä toisaalta sitä odotellessa ja toisaalta miks kesäloma ei voi olla pitempi. :)
Mutta mukavaa sunnuntai päivää kaikille! Nauttikaa auringosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti