perjantai 27. huhtikuuta 2012

PUM! PAM! POKS! PIU! ÄÄ! KABOM!

Tuollaiset äänet ovat raikuneet meikäläisen kämpässä ja pari päivää. Olen nimittäin taas vaihteeksi innostunut pelaamaan pleikkaria ja sillä peliä nimeltä Ratchet & Clank - A crack in time. Kulmat kurtussa, katse tikuasti tv ruudussa ja kiroamiset pahiksille lentäen olen hakannut peliä sen lopetus kohdasta vieläkin pidemmälle. Nimittäin haaste tilaan asti! Niin monta kertaa peli on vain menty läpi ja nyt se alkoi kyllästyttää, niin nyt piti saada uusia haasteita. :P Sitten on vain urakalla listitty vihuja, niinkuin peli itse niitä kutsuu, ja kerätty pultteja (siis rahaa, jos joku ei ole peliä pelannut).
 Ja kun olen saanut kerättyä riittävästi pultteja, niin sitten saan kehitettyä mun aseita lisää jolloin niistä tulee omega aseita! Hahaaaa! Siitäs saatte, pahikset!!

On se vaan niin hyvä peli. Sen tietää vain jos näitä on pelannut. Mutta pitääskö mun silti pikkusen rajoittaa...? Hmmm... EI! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti