perjantai 5. elokuuta 2011

Löytöjä ja aarteita

Kuten lupasin, esittelen teille Tampereen reissun loputkin ostokset (mähän oon parantanu, kun kerran näinkin reaaliajassa toteutan lupaukseni). Löytyi uskomattomia löytö ja muuten sitten ihania aarteita.
Hulluuskohtaus iski, kun näin tämän kirjakaupassa... Selasin tätä kuin mielipuoli ja otin sen "pitkän" pohdikelun jälkeen kätösiini. Näytin varmaan kuin Taru sormusten herrasta -elokuvan klonkulta, joka pitää sormusta ja hokee "my Precious..." Tavoitteena on muuten lukea koko kirja englannin kielestä huolimatta. Ainut miinus tuli kirjan kuskaamisesta, koska se oli niin saaterin painava! Mutta väliäkö tuolla, se on mun! :D
<3
Ja tämä... tarviiko mun edes sanoa?! :D Hattu löyty Glitteristä ja oli vähän sellanen tilanne, että ei mun pitäny löytää mitään, mutta kun tämä iski kohdalle, olin myyty heti! Todellista rakkautta ensi silmäyksellä.


Ette ikinä usko kuinka paljon nämä farkut maksoi... Löytyivät H&M:n ale rekistä, koko oli just mun, hintaa näkyi lapussa 7 euroa! Tämä likka juoksi sovitus koppiin ja jälleen "pitkän" pohdiskelun jälkeen marssin kassalle maksamaan löytöjäni. "Ja täähän on vielä puoleen hintaan tästä." myyjä sanoi. "Siis maksaako ne sitte 3,5 euroa?!" "Kyllä." Halleluujaa, kun meinasin tukehtua ilooni! Ikinä en olisi edes kirpparilta löytänyt farkkuja näin halvalla. :D Kuvat on nyt tosin vähän mitä on ja valokin vähän sinnepäin, mutta kyllä te tulette ne näkemään muulloinkin ja vähän paremassa valossa. :)

Ai nii ja tänään on perjantai! Viikonloppuja kaikille ja kulkekaa hymy korvissa! Se piristää kummasti. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti