maanantai 9. heinäkuuta 2012

Sekavia meininkejä


Päiväni lähes blondina... Ja blondimmaksi en mene! :D Mua ei ole luotu blondiksi.





Nonni, aluksi näin pahoittelut pitkästä postausvälistä. Meikä on meinannut joka ilta aina jotakin kirjoittaa, mutta olen aina joko 1. ollut pirun väsynyt kirjoittamaan tai 2. valvonut sukujuhlissa, viihdyttänyt yökylä vieraita tai ollut töissä. Tiedän, selittelyä, mutta ei ole yksinkertaisesti jaksanut enää puolen yön jälkeen, kun silmät ovat melkein kiinni.

Eli kaiken näköistä äksöniä on ollut, kaikkien sukujuhlien ym. lisäksi meikä on yrittänyt vähän urheillakin (tarkoitan siis liikkua! Minä + sana urheilu... O.o), siivota ja lähetellä vähän työpaikkahakemuksia. Jep, meikällä on pakollinen välivuosi edessä. Mihinkään en päässyt, mutta ehkä näin parempi. Olin muutenkin ajatellut pitää välivuoden, että ei sen puoleen. :) Pattiinhan se otti aivan saateristi, kun mihinkään ei päässyt... Ihan vain luonteen takia. :) Mutta mutta, se on nyt sitten töitä, opiskella en nyt aio muuta kuin elämää. :)

Aikaa tosiaan on vierähtänyt netissä töitä etsiessä. Ei mulla onneksi ole hätää noiden kanssa jos mihinkään en pääse, mulla on onneksi tämän hetkisessä paikassa niin mahtava pomo, että mulla on yksi varma paikka, jos ei tosiaan tärppää. Työpaikkakin on muutenkin erittäin hyvä, mutta vaihtelu virkistää. :)

Elikkä mulle on kuulunut sukulaisia, joita on nähty kymmenen vesikesää sitten, armotonta vitutusta ja kokemus blondina olemisesta (thänk kaad, mulla on nyt punanen pää! :D) Niin ja on mulla ihan hauskaakin ollu. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti