maanantai 2. toukokuuta 2011

Laina lakkaa

Hei teille näin vapun jälkeisenä maanantaina! Toivottavasti teillä meni vappu hyvin, koska mulla se meni oikein vallan mainiosti. Tosin Seinäjoen vapputorilla ei ollut kyllä mitenkään mahtava keli tepastella... Ja ei se tori oikein enää kiehdo niinkuin joskus pienenä. Nyt siellä kiinnosti lähinnä metrilaku, eikä mikään muu. Sitten kun se saatiin hankittua, niin suuntana oli subway, spice ice ja coffee house. :D

Mutta nyt mun kynsiin. Oon nyt aika lailla innostunut mun kynsien huoltamisesta, kun olen onnistunut niiden kasvattamisessa. Kyllä, lukeudun niihin ihmisiin jotka järsivät tilateessa kuin tilanteessa kynsiään. Mutta silloin kun on lakka kynsissä niin en järsi niitä. Ainut ongelma on, että lakan pitää kuivua nopiaa, koska en jaksa odotella sen kuivumista ja sitten tirvaasen muka kuivuneen kynnen johonkin ja siinä se olikin se lakkaaminen.
 Systerin lakkaa vähän lainailin ja H&M:ltä tuo purkki näyttää olevan kotoisin.
Aika jännä toi harmaa väri kynsis... Harmi vaan, että tämän kokeilun seurauksena tekee mieli ostaa paljon uusia lakkoja nyt. Ei kai sitä auta muu ku mennä kauppaan. :D

Vielä niistä vapputoreista... Mikä idea on oikiasti sotkea vatteensa ja ylipäätään ittensä niillä kaiken maailman purkkihiusväreillä ja purkkiserpentiinillä?! Oli kamalaa katteltavaa, kun ala- ja yläaste ikäiset sotkee ittensä oikeen urakalla. Kaikkein pahin on, että monet oli suihkutellu toisiaan silmiinkin! Jotain järkiä tuohon touhuun, oikiasti hei....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti