torstai 15. syyskuuta 2011

2X NAM!

Ensimmäinen nam kuuluu rahkalle. Olen totaalisesti koukussa tuohon voi niin yksinkertaiseen herkkuun! Ja tätä iloa lisää vielä se, että se on melko terveellistä! :D Siis jos sen itse tekee. Ei tarvi edes sanoa kuinka naurettavan helppoa se on (sanon kuitenkin). Maustamatonta rahkaa, kerma purkki ja kaiken maailman marjat ja sekahedelmät, kaikkia vain sekaasin. Myönnetään, että sitä on tullut tehtyä noin keskimäärin pari kertaa viikossa jo muutaman viikon ajan... Ehkä liikaa... Mut hei mä sentään myönsin! :D
 Muuten jos haluat makeuttaa rahkan muulla ku sokerilla, nii kokeile hunajaa! Se on mun mielestä ainaki parempaa ja huom! huom! terveellisempää! ;) No ei, ny riitti toi terveellisyys, ei nyt pilata tuotakin herkkua terveellisyydellä.
Omnom.... Mustikkaa...
Sitten toinen nam. Se on laukku. Musta laukku. Sellanen just oikean kokoinen, oikean mallinen ja musta. Nyt kun oikein miettii, niin aika outoa, että en ole ennemmin omistanu mustaa laukkua. Mutta se(kin) oikea tulee kyllä vastalle ja niin se tuli.

 Just tollane sopivan salkkumainen, mutta ei kuitenkaan sellanen kova ja muodossaan pysyvä. Ja on muuten sitten tilava! Jumankauta, mulla mahtuu tonne kevyesti kaiken perustarvittavan lisäksi mun järkkäri ja jää vielä tilaa! Ei mikään turha laukku... ;)

Hyvää kannattaa odottaa, eikö sitä niin sanota? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti