maanantai 4. huhtikuuta 2011

Boyfriend farkut, helmet ja vyölaukku

Ja tälläseltä se näyttää:
 Farkut on lauantai päivän shoppailu reissun saldoa. Pitää varmaan ruveta ostamaan kaikki farkkunsa Big Pointista kun siellä ei lopu tuuma koot kesken, toisin kuin jossain H&M:llä. Minkäs minä sille voin jos lantiota on siunaantunut vähän enemmän. :D
Ei yhtään hassumpi vaikka itse sanonkin. Oli aika rento lauantai-illan asu ja hyvä niin! :D olipa ainakin kädet vapaina ja ei tarvi kattella sitä laukkua joka paikasta. ;)
Mutta se kaikista tärkein: Löysin ne Boyfriend farkut! Oi, ihanuutta. Ne kyllä maksokin jo jonkun verran, mutta siitä ei keskustella. ;D Nyt varmaan kummasteletta, että kyllähän niitä löytyy, mutta ei vaan löydy. Niinkuin jo sanoin, että lantiota on siunaantunut vähän enemmän, eikä normikaupoissa tahdo olla mun lantiolle sopivia. Tai sitten mä oon vaan niin pirun kranttu! ;)

6 kommenttia:

  1. lantiossa mitää vikaa. oot vaan niin kranttu. ei se mitää niin oon mäki. (;
    -maarit

    VastaaPoista
  2. Nooo, mut eikö se oo hyvä että tietää mitä haluaa ;D ja sanotaanko et on se lantio standardi malleihin liian leviä :)

    VastaaPoista
  3. vaikka meillä ei oo mallin kroppaa nii silti me ollaan salee paremman näkösiä (;
    -maarit

    VastaaPoista
  4. Ja kaikki tietysti omalla tavallaan :D

    VastaaPoista
  5. Mistä on tuo vuölaukku!?! Ihana!

    VastaaPoista