tiistai 26. huhtikuuta 2011

Punapää!

Hiukset sai nyt vihdoin uuden värin sen edellisen en-kehtaa-edes-muistella värin tilalle. ;D
 Älkää edes kysykö mitä ajattelin täs... o_O

Mutta punanen on vaan niin mun väri! Oon mä ennenkin ollut punapää, mutta se oli just sellanen paloauton punaanen. En toki sano, että se ruma olis ollut, tykkäsin siitä oikein paljon. Se vaan haalistu niin hemmetin nopiaa. Tämä on nyt vähän hillitympi versio ja ei niin helposti huomaa haalistumista. Että kiitos oikein paljon väriehdotuksesta parturi-kampaamo Helmelle!

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva toi väri! Ei hitto oon miettiny minne meen parturiin nii oliskoha toi Helmi mullekki hyvä paikka. (: Onko iha hirvee kallis? Mulle tulis pelkkää leikkausta? Ookko kävelevä hinnasto? ::D:D

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljo! :D joo mee ihmees sinne Helmeen! Mä oon ainakin tykänny ku se annastiina on ainakin tosi mukava ja sille voi sanoa suoraan et mitä haluaa. Ja leikkaus ei oo kallis, joku 24e... olisko? Heh, en kyllä oo kävelevä hinnasto mut mee kattoon sen facebook profiili. :D

    VastaaPoista
  3. JOOO. Oon face kyylä. (: .... hetiku löydän sen...... (;

    VastaaPoista