sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Minkä värinen pää sitten...?

Alkuun anteeksi tämä pieni muotoinen hiljaisuus, on ollut taas kaiken maailman töitä, koulujuttuja, Joulupuoti asioita ynnä muita, ynnä muita... Mutta ei niistä sen enempää!

Niin, minkä värisen pään sitä nyt värjäisi? Tai, no, Parempi ehkä kysyä, että mikä punaisen sävy tällä kertaa? Oon niin eritysen tykästynyt siihen, mutta en haluaisi olla taas joku imitaatio paloautosta... Kyllä, mulla on ollut sellainen räiskyvän punainen pää! Ja nyt, kun katsoo esimerkiksi tuota vanhaa kuvaa ittestäni mustapäänä, niin ei se kyllä oikein ole ehkä niin hyvä kuin silloin kuvitteli... Voi jumaleissöni, ku mulla oli tos kohtaa vielä lyhyetkin hiukset! Nyt vasta tajusin kuinka paljon ne on kasvanu tässä yhdeksän kuukauden aikana! :D
Mut on ne hiukset silti aika hitaasti kasvanu... Kun miettii, että nyt ne on pikkuusen yli olkapäiden, niin ei ne kuitenkaan hirveän nopeasti ole kasvanu... Mutta sitten on jumankauta niitä ihmisiä joiden hiukset kasvaa sen puolitoista senttiä kuukaudessa! SE ei voi olla normaalia... Salaa olen heille kateellinen, mutta en sitten kuitenkaan... ;)

Joka tapauksessa sieltä kaupasta jää käteen joku punaisen sävyinen väri... No, voi EHKÄ tulla joku muu, mutta yksi väri on varmasti poissa laskuista. Nimittäin erittäin vaalea. Musta ei tule tänä päivänä blondia, eikä tule koskaan tulemaankaan! Se on vissi! :D

P.S. Yksi syy tähän mun postaushiljaisuuten on mun läppärini näytön mahtava näkyvyys... Voin kokemuksesta sanoa, että läppäriä ei kannata jättää lattialle kaiken muun roinan alle. Sen päälle voi vaikka astua... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti