torstai 3. marraskuuta 2011

Pehmeän ihon salaisuus

Jos nyt en kuitenkaan rupeaisi kosteusvoide mainostajaksi.... Mutta olen oikeasti löytänyt henkilökohtaisen keinon saada ihosta pehmeän. Ja ei siihenkään mennyt kuin muutama kymmennen hukkaan heitetty purkki, hukkaan heitettyjä euroja ja varsinkin niitä hermoja! Mutta kun jaksaa vain etsiä, niin eiköhän se löydy. Mun omat keinoni on löytynyt, mutta voi jumaleissöni, kun ihmisestä voi tulla riippuvainen jostain purkista!
Siinä mun riippuvuus. Tuoksuu aivan ihanan makealle, jos sattuu tykkäämään makeasta hajusta ja tuoksu on aika voimakaskin. Hyvin tuoksuu vielä aamullakin sheapähkinälle, jos läträä illalla niinkuin minä. Mikä parasta, tätä ei tarvi paljoa ja se imeytyy hyvin. Ennen en laittanut minkäänlaisia rasvoja, mutta nyt en pysty olemaan, jos suihkun jälkeen ei saa rasvata koko kroppaa.

Parhaimman lopputuloksen olen saanut, kun olen vihdoin uskonut, varsinkin Trendi -lehden, että viikottainen ihon kuorinta oikeasti toimii! En ole jaksanut aina uskoa näihin kotikonsti-kauneus-kikkoihin ja olen pitänyt niitä vaivalloisina, mutta ei se paljoa aikaa vie, kun kerran viikossa jaksaa suihkussa karhealla kuorintahanskalla hinkata koko kropan. Viikottainen kuorinta poistaa jopa niitä iholle muodostuvia näppylän tapaisia, jotka pilaavat koko ihon sileyden. Ja erityisesti kuorinnan jälkeen on ihana levittää sheapähkinäöljyä rasvaa! Eikä se miltään vaivallioselta enää tunnu, kun sen on saanut jo rutiiniksi itsellensä. Siitä siinä vain on kyse.
Ei se sitten ollutkaan mitään salatiedettä se pehmoinen iho. Voin oikeasti erittäin itse kriittisenä ihmisenä oikein sanoa, että ihoni on lähes yhtä pehmeä kuin vauvan pylly. No, ei nyt ihan kuitenkaan, mutta sinnepäin... Ei nyt sentään liioittelemaan ruveta! Mutta on se pehmeämpi kuin aiemmin. Minä tykkään!

2 kommenttia:

  1. mäki haluun! uskallankoha mä kokeella tota rasvaa? vai saankoha hirveen ihottuman :s

    VastaaPoista
  2. :D Kyl mä luulen et sä voit kokeella tuata.... Oon kato ittekki vähä herkkä joillekki rasvoolle, joten anna palaa! Kerro sitte kuinka kävi. :)

    VastaaPoista