maanantai 28. marraskuuta 2011

Päivän asu (viikko sitten...)


Vihdoinkin sain tännekkin aikaaseksi näitä asukuvia, tosin viikon jäljessä... Mutta sain kuitenkin, huolimatta ajan puutteesta, kadonneesta USB- johdosta ja takkuilevasta koneesta (plus siihen vielä mun todella hyvät hermot...)!

Ruutupaita tuli ostettua Tampereen Ginasta viikko sitten lauantaina. Lupasin kyllä itselleni etten ostaisi yhtään mitään, mutta kuinka ollakkaan, käteen jäi ruutupaita, silkkikauluspaita ja UNELMIEN LAUKKU! Sellainen laukku on aitoa nahkaa, konjakin ruske ja iso! Se on juuri se laukku, jota olin kytännyt vähintään vuoden päivät jo seinäjoen Vero modassa ja nyt se on MUN! Hinta tosin kirpaasi vähän enemmän kuin vähän, mutta annoin itselleni luvan, koska 1. Vuosi on pitkä aika odottaa ja kytätä unelmiensa laukkua ja 2. Olin säästäny rahaa jo hetken aikaa ja nyt mulla oli varaa ostaa se. Kuvaa siitä sitten myöhemmin... <3

Niin, tosiaan, tuo ruutupaita on ollut varsinainen pelastaja, koska pukeutumiseen panostamiseni ei ole vieläkään oikein kohentunut, niin tuon voi vain heittää päälle ja näyttää silti vähän edes ihmiseltä. :) Rakastan muutenkin ruutupaitoja, mutta en tajua miksi tämä on nyt se ainut mun vaatekaapissa... o_O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti