tiistai 12. kesäkuuta 2012

Minä lähdin Tampereelle!

Niin, unohdin tosiaan eilen mainita, että päätin lähtiä Tampereelle siinä yhtäkkiä. Eerikalla oli pääsykokeet ja sain sen kautta hyvän syyn ottaa äkkilähdön Tampereelle. :D



Eilistä asua. Tuntuu, että oon jämähtäny tähän samaan asukokonaisuuteen... Eli toisin sanoen mulla on uus luotto asu! :D

Ihanan seuralaiseni asu. :)



 Aivan loistava ravintola. Menkää ihmiset tänne, jos Rossot, Amarillot tai Fransmannit ei kiinnosta. Ja jos tykkäätte lihasta! Mutta toki sieltä saa ihan niitä kasvis-, kana- ja kala-annoksiakin. Nekin on hyviä!



 Ei kukaan ole sattunut jo käymään Haraldissa? Jos on, niin kertokaahan kokemuksia! :)

"Päästä mut jo syömään.....!"


 Tähän väliin kiitos Hannalle kämpän lainaamisesta, oli oikein sopiva ja mukava kämppä. :)
 Eerika lähti aamulla kokeeseen, mä haahuilemaan. Ah, se haahuilun ihanuus....

 Aamukahvi <3
Se kädessä oli kiva seurata ihmisten touhuja. :)
 Vielä hyvässä kunnossa olevat jalat...

 Tässä kohtaa ei enää. Molemmilla on rakkoja vaikka muille jakaa! Jos ette usko, huomatkaa mun jalkoihin ilmestyneet nailonsukat, eväät ja juna-aseman tavaroidensäilytys nurkan lattia.



Voi Nelliinalle kiitos radio kirppiksen hehkuttamisesta ja Eerikalle sinne viemisestä! Ei ole turhaan kehuttu tätä kirppistä!

Että tämmöinen extemporereissu tällä kertaa. Pientä haahuilua, turisteilua ja fiilistelyä. Tampere on vain niin ihana kaupunki! Juuri sopiva tälläiselle akeella laakella asuvalle pikkukylän likalle. <3

Otetaan(ko) uusiksi? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti