perjantai 15. kesäkuuta 2012

Vogue

Ah! Vogue! My sweet,sweet Vogue! Lehti, jossa on lähes kaikki asut Pariisin, Milanon, New Yorkin ja Lontoon muotiviikoilta. Ja se on MUN! Muahhahahahaa!!
 Joo, en mä hullu tämän asian kans ole, intohimoinen vain. Enkä mä oikeesti koskaan sekoa, kun näen tuon kyseisen lehden uuden painoksen hyllyssä. En koskaan.

Tajusin tässä, että ehkä mulla on pikkuinen muotilehti fetissi... Ehkä?! Välillä tuntuu, että meikä päivittää tänne enemmän kuvia ihanista lehdistä kuin jostain oikeesti kiinnostavasta! :D Tai siis oikeesti kiinnostavasta teidän mielestä. :P
No, ei mulla olekkaan noita kuin se kahdeksan jo... Ja lisää on tulossa!

Taidan iskeä persustanituohon riippumattoon just ny ja "lukea" ihanassa auringon paisteessa tulevan syksyn ja talven muotia. <3 (tavallaan outoa kattella jo syksyn ja talven muotia, kun se kesäkään ei ole vielä kunnolla alkanu... o.O )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti