torstai 13. lokakuuta 2011

Reeniohjelma

No, siinä se nyt sitten olisi. Mun reeniohjelma (tai no puolet siitä...), jonka mun personal trainer on mulle väsänny. Ja tulokset joihin tällä pitää päästä, on kiinteytyä ja kavsattaa lihasta sen verran, että lihakset tulevat kauniista esiin niinkuin urheilijoilla konsanaan. Tai ainakin näin alkuun siinä tavoitteessa... Meinaan näet vaihtaa tämän jossain vaiheessa vähän rankempaan ohjelmaan. Mutta ero on siinä ettei musta tule koskaan mitään urheilijaa, vaikka taustalla on hieman ollut sellaista yritystä...
Eilen todellakin olin uimassa ja startasin jo aamulla klo. 8 liikkeelle, koska matkaa uimahallille on sellainen 20 minuuttia... Olin varmaan tosi kaunis näky, kun sängystä repäistyneenä ajelen uimahallille. Niin ja mites siellä uimassa? No, ensin uin ihan tavallisesti, kroolasin ja uin rintauintia. Kaikki muorit siinä vesijuoksuradalla mun radan vieressä mulkkasivat mua ja katsoivat ilmeellä: "Mitä tuokin täällä tekee, koulussa sen pitäisi olla?". Heti muuttui ilme, kun talsin vesijuoksuvyö kourassa heidän radalleen juoksentelemaan: sain hymyjä ja tervehdyksiä. Nyt ajatukset olivat mitä luultavammin: "On se mukavaa, kun nuoretkin harrastavat vesijuoksua, on se niin mukava nähdä tälläistä, niin!" Joopa joo, ihan miten vaan.
Taitaa olla niin, että muorit ja vaarit itse tekevät vesijuoksusta mummolajin, eivät me sitä harrastamattomat nuoret. Me emme välttämättä uskalla tulla siihen muorien ja vaarien sekaan, ovat ainakin osa heistä vakaasti sitä mieltä, että nuoret ovat syypäitä kaikkeen. Kyllä, olen kuullut tarinoita näistä vanhuksista, että en ihan perättömiä väitteitä täällä väittele. Kun saataisiin sopu meidän nuorten ja vanhusten välille, nii se olisi oikein mainio juttu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti