keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Syyskutoja

En ikinä oikestaan kudo paitsi sitten kun tulee syksy ja se sitten jatkuu jouluun asti. Sitten innostus taas loppuu kuin seinään. Kuten sitten arvata saattaa, olen alkanut kutomaan. Ja mitä, tilkkupeittoa! En sitten pitempi prosessisempaa hommaa keksinyt! ;)
Oon mä jo muutaman palan saanu aikaaseksi... Kyllä se siitä, kun tekee aina tilaisuuden tullen. Toivottavasti se olisi sitten ennen joulua valmis, jotta se ei jäisi sitten tekemättä...

Mitäs muuta tällä viikolla... Aivan, meillä koulussa järjestetään pieni muotoinen kirppari, johon piti sitten kerätä vähän myytävää. Yllättävän vaikeaa se on, kun ajattelee, että kyllä mä tota vielä käytän ja en mä tota voi laittaa, kun oon saanu sen lahjaksi. :)
 Toinen syy miksi tuo varsinainen myyntikasa näyttää noin pieneltä on tuo toinen kasa, joka on Maaritin jäljiltä, kun hän kävi vähän penkomassa parhaat päältä. Ja voin sanoa, että se oli harvinaisen nopeaa toimintaa! Harva pystyy valitsemaan haluamansa kymmenen minuutin sisällä, jonka ainakana pitäisi keretä vielä töihin!

Ja lopuksi pieniä taide kuvia sunnutaisesta kuvailu retkestä.

Kiitos seuralaiselle!!
Nyt kaikille hyvää yötä!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti