maanantai 5. joulukuuta 2011

Ärräpäitä ja painoja

Kyllä v*tutus helpottaa kummasti, kun sen käy purkamassa salilla painoihin! En ensin meinannut mennäkkään puntille, oli muka niin naatti "rankan" koulupäivän jälkeen. Onneksi kuitenkin rupesi ketuttamaan niin kovaa, että lähdin sitten suutuspäissäni siskon kaveriksi riehumaan painojen kanssa.
Erittäin keskittynyt ilme...

Persettä pitkälle!

Vieläkin pitemmälle!

Ja mähän oon just sen näkööne, että mä handlaan tän homman!

Näillä en tehny mitään, otinpa vain kuvan niistä kun olivat niin kivasti siinä rivissä. :)
Tulihan se ketutus purettua, ennen kuin meni kotia räyhäämään ja purkamaan sitä sitten sinne. Sitten ei olisi ollut kivaa kenelläkään. Onneksi systeri ei ota nokkiinsa, vaikka sille vähän kiljuu ja manaakin. Manaa vaan takaasi ja käskee rauhoottua. Mutta nyt tällä kertaa manasin vain v*tutusta pois, enkä siskon neuvomista liikkeiden oikein teossa, mitenkä asia nyt yleensä on. Voin sanoa, että olen juuri niitä ihmisiä joita ärsyttää, kun muut ihmiset neuvovat sellaisissa asioissa, joista tiedän edes vähän jotain itsekkin. Olen näemmä antanut periksi sali-tietämyksen saralla, koska tajusin etten tiedä salilla käymisestä RIITTÄVÄSTI huolimatta kuulantyöntäjä taustastani. Ja sisko on jatkanut hommaa, kun minä olen lopettanut, joten antaa hänen sitten päteä ihan rauhassa. On ihme, että edes annan asian mennä näin, koska yleensä en ota siskoltani mitään neuvoja vastaan. No, miksi? Ihan tälläinen siskojen välinen periaate kysymys. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti