torstai 8. joulukuuta 2011

Tukkatyylin päivitys

Hah, sai vain meikä likkakin aikaaseksi värjätä ne hiuksensa! :D Vähä tummempi tuli kuin ajattelin, mutta se ei ole ollenkaan huono asia. Niin, ja olen vaihtelun vuoksi laittanut keskijakauksen. En kyllä todellakaan muista koska viimeksi mulla on ollut keskijakaus! Ehkä viimeksi yläasteella seiska luokalla...? En ole sen aikaisten traumojen ja kamalien kuvien takia uskaltanut laittaa keskijakausta, mutta ei se olekaan niin kamalan näköinen. Nimittäin silloin, kun mulla on viimeksi ollut keskijakaus, hiukseni ovat ulottuneet reilusti perseen päälle ja hiusten väri oli, ah, niin sanoin kuvaamattoman kaunis! ( oksennusrefleksin toimiminen on taattu, kun näenkin seiska luokan luokkakuvan...!) Mutta nyt on parempi lähtötilanne, joten nyt on vain totuttelemista.

 Ja oottekin varmaan huomanneet mun rakastuneen kuvassa näkyvään ruutupaitaani? Jos ette, niin täten ilmoitan olevani. Ja varsin syvästi olenkin! Törkeän helppo vaates, jota ilman en enää tule toimeen. Se vain yksinkertaisesti toimii aina!
Ja silloin kun ruutupaita on sopivan iso, niin se peittää sellaisen ruokaa täynnä olevan pallomahan ilman, että näytät isolta muuten. ;)

Pitäälö munkin nyt sitten vielä? Lunta on tullut tännekin päin maailmaa! Ja nyt olen tämän sanonut, niin se on sulanut aamulla ja sitten kaikki on yhtä lillua! :D Ei mee nallekarkit tasan...

Näihin tunnelmiin jääden ja huomenna palaten asiaan sanon teille hyvää yötä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti