sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Uudistuksia ja toiveita!

No niin, vihdoin mäkin sain aikaaseksi muuttaa tuota bannerikuvaa ja muutimpa siinä samalla pikkaisen blogin nimeä. Tietysti osoite tänne on sama, mutta nimi nyt tässä muuttui vaihvihkaa... Olen oikeastaan alunperinki meinannut käyttää tuota nimeä, mutta näin jälkeenpäin ajatellen en tiedä miksi en ole tuota heti käyttänyt. No, parempi myöhään kuin ei milloinkaan! :) (ja yritän vähän rajoittaa tuota blogin ulkoasun muuttelu tahtia, on se aika haipakka tahti ollut välillä... ;P ) Että nauttikaa! :)

Ja ne toiveet sitten... Mua on tässä nyt hetken aikaa kutkutellut muutamat lisäosat kameraani. Kuten esimerkiksi Kaukolaukaisin:
Ja kamerajalusta:
Mutta tässä on ongelmana, että pukki ei varmaankaan muista minua näillä haaveilla, koska olen siltä jo pyytänyt uutta tietokonetta. Näkyvyys näytöllä alkaa jo mennä sen verran huonoksi, että se alkaa jo haitata tätä bloginkin päivittämistä... Joten tietokoneen tarve on suurempi nyt tällä hetkellä... o_O Niin, elikkä tämä tarkoittaa sitä, että mun on joskus myöhemmin kustannettava jalusta ja kaukolaukaisin itse. Helpottaisivat nämä huimasti mua näiden asu kuvien kuvaamisessa, koska mulla ei ole aina ketään jota piinata niiden ottamisessa. Saisimpa sitten sen homman ihan omatoimiseksi ja sujuvaksi sellaiseksi!

2 kommenttia:

  1. Tosi hieno tää uus ulkoasu. Mä ainakin tykkään kovasti! :)

    Hanna

    VastaaPoista
  2. Kiitos tosi paljon, mukava että tykkäät! :)

    VastaaPoista