tiistai 24. tammikuuta 2012

Aikuisten hankintoja

Tuli tässä mieleen vähän aikaa sitten, kun tuumasin kaikkia niitä hankittavia tavaroita mitä uuteen kämppään pitää hankkia, että perkeles! Mun pitää ostaa oma imuri, oma kahvinkeitin ja oma kuivausteline! Muun muassa... Nii in, mun on pakko hankkia niitä tylsiä kodinkoneita ja ynnä muita sellaisia arkea helpottavia värkkejä. Eiks tämän sisustamisen pitäny olla kivaa ilman kaikkia tylsiä kahvinkeittimiä? No ei, vitsi, vitsi, ei kahvinkeittimet mitään tylsiä ole, haittaakse?
Ei ainakaan, jos hankkii tommosen kivan mustan! Tykkään oikeasti tosi paljon mustasta värinä, varsinkin sisustuksessa ja vaatteissa. Ja on se musta kodinkoneissakin paljon lika ystävällisempi ja hienompi väri kuin valkoinen. Yyyh, inhoan oikein sellaisia vanhoja kahvinkeittimiä ym. jotka ovat valkoisia ja vuosien varrella muuttaneet värinsä lähemmäs ruskeaa kuin sitä valkoista. Siinä on vasta esteettisyyttä kerrakseen!

Mutta se imuri.... Se kyllä tihkaisee vieläkin... Mulla olisi tuhat ja yksi asiaa mihin laittaasisin sen muutaman kympin mieluummin kuin siihen imuriin... Mutta pakko sekin on hankkia, ei auta. Tai ehkä mä sen imurin otan mieluumin kuin ne kaikki karvapallot ja muut moskat asumaan mun kämppään. :)

Tämä muuttamis ja sisustus innostus vain kasvaa koko ajan! Olen päällystellyt täällä tuolin päällisiä ja pian alan ommella tyynyn päällisiä, maalata pöydän kannen ja rakennella tv-tason. Ja tälle tuunaamiselle ja näpertelylle ei loppua tahdo näkyä (vieläkään...)! Parisen viikkoa, parisen viikkoa... :P

P.S. Ja vitsi, vitsi, en mä mikään aikuunen ole, haittaakse?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti