perjantai 13. tammikuuta 2012

Siskon kaapilla

 Mutta ei kerrota siskolle! No, turha vaiva, saa kuitenkin tietää jossain vaiheessa, joten mitä sitä peittelemään.
Okei, olen ehkä hieman rasittava siskoni mielestä, kun käyn hänen vaatekaapilla ryöstöretkillä, kun omasta kaapista ei muka löydy mitään päälle laitettavaa. Mutta hei, mä kuitekin palautan kaikki mitä olen siskolta lainannut, niin takaisin! Ainakin usein... :p Että kiitos ja anteeksi taas siskosein!
Niin, tämähän on se vanhemman siskon oikeus, että sitä mukaa. Mutta auta armias, jos systeri joskus eksyy mun kaapille ilman lupaa... Prkle... Se on sota! ;D
Shortsit: Nike
Paita: Vero moda (ikivanha)
Bleiseri: Lontoon brimarkista
Kengät: Dinsko
Tälläistä tänään. Pitäisi varmaan itse hankkia omat harmaat collegeshortsit, kun kerran olen näihin näin kovaa ihastunut. Ei kai sitä tarvitse olla urheilija ostaakseen urheiluvaatteita. Monta kertaa tulee jätettyä kiertämättä kaikki urheiluliikkeet, ihan vaan sen takia ettei niille ole tarvetta, kun ei urheile. Mutta on ne urheiluvaatteet vaatteita muiden joukossa. Ei niitä ole pakko käyttää niiden varsinaisessa tarkoituksessa. ;) Ja vaikka harrastaisinkin aktiivisesti urheilua, en todellakaan laittaisi noita shortseja jalkaan ilman sukkahousuja tai leggingsejä! Sen verran on reiden vartta mulle suotu. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti