keskiviikko 4. tammikuuta 2012

HELLO VUOSI 2012!

Oi kyllä, edelleen ollaan hengissä, vaikka tälläinen pieni hiljainen kausi on ollut. Laitan nyt tämän kokonaan mun tietokone ongleman syyksi. Okei myönnetään ensin oma tyhmyys, astuin koneen päälle ja vanhan koneen näyttö alkoi menettää näkyvyyttän pikkuhiljaa niin etten nähnyt näytön läpi enää yhtään mitään! Kauan sain sitten odotella kaiken maailman joululahja rahoja, jotta sain ostettua uuden koneen. Ja tässä sitä nyt sitten näpytellään! Jos sitä nyt ymmärtäis olla jättämättä läppäriä lattialle...?

Mitäs mitäs mulle...? No ainakaan mun pärstä ihon kunnosta ei voi sanoa ainakaan mitään hyvää... Paitsi, että olen saanut taas tuhlata rahaa hipiän kaunistaja purkkeihin sen takia (eli toisin sanoen ne oli mun joululahja mulle). Nyt vaan sitten toivotaan, että ne tehoaa.
Tämä on ainakin purkin tekstin mukaan sellanen ihmeaine, joka poistaa meikin, puhdistaa ihon syvempiäkin kerroksia ja kosteuttaa. Vai mitä niitä nyt olikaan... Kuitenkin 3in1 puteli.

Jep, vissyä vaan naamaan. Kuitenkin sitten käy niin, että mun hipiä tykkää näistä myrkyistä ja sitten oon totaalisessa koukussa näihin kalliisiin hipiän kaunistajiin. Shit happens! No ei, kyllä mä ihan mieluusti ainakin vähä laitan mania mun hipiän kuntoon, ku se ei todellakaan ole mikään loistava, saati sitten hyvä tällä hetkellä!

Ja naamarasva. Läträän tätä aamuin ja illoin, koska mun mielestä ei yöksi tarvitse välttämättä mitään erillistä rasvaa. Tämä toimii muuten tosi hyvin meikin pohjustukseen! Ei nimittäin liian tuhtia tavaraa.


 Toisaalta, ei sillä olis väliä vaikka mun naamavärkki näistä tykkäiski, kunhan se vaan tykkäis jostain ihonhoitotuotemerkistä! Se on sen verran herkkä tapaus, että se ei mitä tahansa huoli. Ja jos sillä ei ole edes kallismaku putsareitten suhteen, niin sitten mä luovutan! Kukkikoot sitten kuinka tykkää.

2 kommenttia:

  1. Just meinasin ostaa tota 3in juttua mut jätin sit sen kauppaha ku oli nii kallista ja en sit tiänny onko hyvää vai :p Joten mitä oot tykänny?toimiiko?
    Ja tua rasva on ainaski hyvää,sen voin luvata :)

    VastaaPoista
  2. Joo, kyl sitä kannattaa ainaki kokeella, oikee sopivalta on tähän mennessä vaikuttanu. :) Tosin jos haluaa silmämeikin lähtevän kunnolla pois, niin aika kauan saa hinkata. Onneksi toi ei kuitenkaan kuivata, ku kerran on maitopohjainen.
    No hyvä, että sain takuita rasvalle, oli se kuitenkin tota puhdistusainetta kalliimpi. ;)

    VastaaPoista