torstai 26. tammikuuta 2012

Ristiäisissä

Uusi pikkuserkkuni sai tänään nimen ja totta kai meikäläinen oli kameransa kanssa paikalla paparizzeeraamassa ( olipas pitkä sana...). Ja asukin oli sitten juhlan mukainen.
Joo, toi "hieno" kampausidea vähän lässähti mun likaasten hiusten takia... Halusin ne silleen kivasti päältä ylös  tupeeraamaalla ja taakse sliipattuna, mut kuitenkin auki. Mutta kaippa tuokin menetteli. Ei jaksa aina pitää hiuksia kiinni, niinkuin mulle on tavaksi muodostunu. Sitten tulee se mutta. Talvella on vaan sitten se huono puoli, että hiukset menee niin saamarin sähköösiksi, ettei niitä kehtaa pitää auki! Tukkivat naamalle ja tarttuu poskiin ja silmille. Hermot....

Mutta tosiaan, päällä oli yksi luottomekoistani, joka on todellakin ansainnut paikkansa! Ei tarvi murehtia syömisiään, kun mekko peittää täyteen ahdetun mahan. :P Ja on se muutenkin ihanan laskeutuva ja liehuva. Ei tarvi olla tyköistuva näyttääkseen juhlavalta.

Koulussa asu oli vapaa eli mahdollisimman rento! (Taas...) Kunnon karvalakki-juntti meiningillä mentiin!
 Mua luuli tänään eräs opettaja pojaksi takaapäin katsoessaan... Oli kuulemma karvalakilla vaikutusta. Ja toinen opettaja sitten tuumasi, että mikä mulla on päässä... :D

Ja pientä dataamista vapaatunnilla. Ja sitähän ei voi käyttää mitenkään järkevästi!

Tällästä tänään mulle, mutta mitäs teille näin ennen viikonloppua?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti