torstai 3. toukokuuta 2012

Ei mitään uutta tällä puolen jokkee...

Joo, eipä tässä ole mitään maailmaa mullistavaa tapahtunut viime aikoina... Töissä oon saanu olla ja vietin siinä siskon kanssa pidennetyn viikonlopun (ihan kun mulla ei olisi lomaa muutenkin... :P) ja siinäpä se niinkuin on sitten ollutkin. Ei vaatetuksen puolella mitään shokeeraavaa, eikä muutenkaan mitään sen kummallisempaa. Tälläistä tasaista tallaamista tämä on ollut. Rentoilua ja syömistä.

Jos jotain ihmeellistä oon saavuttanu, niin olen saanut itteni parina aamuna aamu lenkille!? Ajattelin hulluudessani kokeilla, koska pakko oli saada tehdä jonkinmoinen lenkki työpäivänäkin, mutta töiden jälkeen ei millään enää kehtaa ja jaksa lähteä ainakaan juoksemaan. Ei vaan lähde 7,5 tunnin seisomisen jälkeen... Mutta, mutta se aamulenkki... Oon joskus ennenkin kokeillut sitä, mutta erittäin huonoin tuloksin ja kokemuksin. Toissa kesänä tein muutaman kerran niin, että lähdin lähes suoraan sängystä jonkinmoiselle lenkille ja olin niin väsynyt ja ärtynyt lenkin aikana, että olis ollut parempi jättää tekemättä. Jokaista lihasta kolotti, ketutti ja oli kiire tehdä lenkki. Ei hyvä! En sen jälkeen, ennen näitä muutamia päiviä, tehnyt aamuisin lenkkejä, koska ne olivat vaan niin perseestä. piste.
Mutta nyt hoksasin, että voisi sitä juoda edes lasillisen maitoa ennen lenkkiä ja herätellä itseään noin puoli tuntia ja varmistaa, että lenkille on riittävästi aikaa. OHO, mikä ahaa -elämys!!! Olis pitäny aiemmin tajuta... Elikkä elikkä, ei se tuntunut niin pahalta lähteä puoli kahdeksan maissa lenkille, ihan hyvältä oikeastaan. :)

Nyt muuten ehkä akuuteimmaksi asiaksi tulee nousemaan mun ehkä tulevat ylppärijuhlat. Mulla ei ole vielä mekkoa eikä kenkiä ja kaiken maailman muitakin järjestelyjä pitäisi tehdä... No, kyllä ne siitä järjestyy, en jaksa itse niinkään ressata edes niistä kengistä ja mekosta, koska tiedän äitin ressaavan sitten munkin puolesta. :D Että toivottavasti niitä juhlia sitten kanssa juhlitaan, kun se lakki on jo hankittu. Olis se oikekin mukava palauttaa se lakki takaisin ja sanoa kaupan tädille, että ei vaiskaan! :)
Vähän jotain muutakin kampauksta tuohon tukkaan kuin se iän ikuinen ponnari... Mutta tuntuu, että mikään muu ei enää toimi, kun tämä tukka on ihan liian pitkä... Töissä muuten eräs asiakas meinasi, että oon harjoitellut tekemään pullapitkoja, kun oli tuommoinen letti päässä. Joo, mä oon! :D
Huomenna olisi tiedossa yksikin operaatio, jota on siirretty ihan liian kauan... Nimittäin mun kaksien Conversejen totaalinen pesu! Ja tämä tarkoittaa oikein pesukone pesua. Onhan se ihan hyvä jo kolmen vuoden jälkeen.... :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti