keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Son kuulkaa sillä tavalla, että...


  1. Etukäteiskhakemus CHECK!
  2. Tavarat pakattu CHECK! 
  3. Tarvikkeet hankittu CHECK!
  4. Yo-mekko valmis CHECK! (ei tosin liity asiaan...)
  5. Ajoreitti varmistettu CHECK!
Elikkä meikä on valmis lähtemään Kuopioon valintakokeisiin!Ei varmaankaan ole oikeasti ihan näin suuri juttu, mutta mulle se on kun lähden ekan kerran ajamaan autolla kauemmas kuin 50km päähän ja vielä ihan vain omassa seurassani. HUI! Ei ole ketään kelle höpöttää, jolloin alan jutella radiolle ja sitten kaikki vastaan tulevat luulevat mua sekopääksi. :D

No joo, ehkä ne valintakokeetkin jännittävät pikkuisen, koska mulla ei ole todellakaan mitään käsitystä mitä mun pitää sielä tehdä! Mutta avoimin mielin vain niin kuin kaikki mulle ovat toitottaneet. Enköhän mä selviä. :)

Että onnea vaan kaikille, jotka ovat tulossa Kuopioon valintakokeisiin ja tietysti kaikille muillekin joilla valintakokeet ovat edessä! Ja peukut pystyyn siellä, että selviän hengissä perille! Voin myös alata loilottaa musiikin tahtiin suht innokkaasti, että tien seuraaminen saattaa unohtua... ;)

4 kommenttia:

  1. onneee kokeisiiin!!! :)

    -Eeka

    VastaaPoista
  2. vuhuu!! mekko valmis ja tyttö valmiina kokeisiin! tsemppiä kokeeseen ja haluan nähdä sen mekon.

    -sansuu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta sullekin jälkikäteen ja saat toki nähä sen ;)

      Poista