sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Kuopion visiitti

Hengissä ollaan! Meikä tuli eilen takaisin Kuopion kaksipäiväisistä valintakokeista ja olihan se kokemus! Aivan jotain uskomattoman haastavia tehtäviä piti suorittaa ja välillä tuli mieleen, että mitä mä täällä teen... Ajatus tuli mieleen viimeistään silloin kun makasin luokkahuoneen lattialla ja piirsin kymmentä minuuttia ennen ajan loppumista viimeistä kuvaa yhteen tehtävään. :D No, kaikki tehtävät tehtiin väkisin loppuun ja nyt vain odotellaan, kuinka naisen käy.
 Kokemus olla siellä koululla oli hyvä, mutta ei sovi moittia ajomatkaakaan. Oli oikein leppoista ajeleskella ihan rauhassa Kuopioon, kun aikaa olikin sitten rutosti. Kävi nimittäin näin, että mun pitikin sitten viedä sisko aamulla kouluun aiemmin mitä olin itse ajatellut lähteä ja se koulu sattui olemaan mun matkan varrella, niin en mä sitten jaksanut ajaa takaisin muutamaksi tunniksi, vaan jatkoin matkaani. Tein siinä sitten muutamat pysähdykset ilman mitään hätä kiirettä. Leppoista!

Kyllä sitä tavaraa mahtuu mukaan ihan kahdellekin päivälle....

Teinipeili ABClla. Asua piti yrittää ikuistaa :)




Kahvitauko

 Sinne itse Kuopion kaupungin keskustaan olikin sitten toinen juttu päästä... Mun suunnistus taidoilla ja muutamalla väärällä käännöksellä pääsin kuitenkin perille! :D Piti sitten myöhemmin oikein kissoissa ja koirissa selvittää miten mä olin edes päässy sinne minne meninkään! No, se on pääasia, että sinne kuitenkin päästiin.

 Olin aikaisin matkassa ja ajoissa keskustassa sähläämisestä huolimatta, joten päätin sitten palloilla kaupungilla sen neljä tuntia. Kun ei päässyt aiemmin ilmoittautumaan majoitukseen (luokkamajoitus), niin aina voi hiukan ikkunashoppailla! Ja ehkä vähän shopatakin. ;)

 Kaunis Kuopio on kaupunkina, varsinkin kesällä, sille ie voi mitään. Voisi tulla kesällä ihan vain muutenkin, kun kerran nyt osaan jo suunnistaa siellä... :D

 Mahtava kirppis! Muuta en sano!
Leirielämää...

Ja tässä on se mun kuuluisa etukäteishakemus. Saa nähdä kelpaako... Mulle se ittelle se oli siinä ja siinä!

Emma ja Tanja. :)

 Pakko kyllä kehua tuutoreita ja muita paikalla olijoita, jotka opastivat meitä siellä. Hyvin oli hoidettu asiat ja kaikki olivat mukavia. Kiitos!

Sellainen reissu.  Kannatti lähteä. :)

2 kommenttia:

  1. Aivan mahtava asu ABC-kuvassa!
    Ja lykkyä tykö, toivottavasti onnistaa!

    http://poptartdame.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsempeistä ja kehuista! Tuolla asulla oli leppoinen ajella pitkää matkaa :)

      Poista