tiistai 22. toukokuuta 2012

Tuliaisia

Ensiksikin, kiitosta mutsosti äipälle, joka toi Prahan reissultaan mukavan tuliaisen tälle laukkufriikille likalle!

 Tykkään laukusta, vaikka se onkin normaalia tyyliäni hiukan kalssisempi tapaus. Tyylikäs. Mä en ole mikään tyylikäs ihminen, ennemminkin telttoihin hautautuva haahuilija. :D Mutta ehkä juuri sen takia se sopii kuvioon mukaan. Tuo hiukan ryhtiä mun muodottomiin vaatteisiin ja ehkä vähän omaan olemukseenkin. ;)
Asiasta taas sitten makaronilaatikkoon. Mä olen mitä luultavammin saamassa sitä perk... Eikun hauskaa etukäteishakemusta valmiiksi viikonlopuksi! Oijdo! Enhän mä oo sitä miettinykkää tässä ollenkaan... Mutta sitten viedään vaikka keskeneräinen mukana, jos muu ei auta.  :D

Viikonalkuja kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti