sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Hyväskää jälleen

Plussapallo täällä hei! On tullut taas vedettyä kaikkea hyvää koko viikonlopun. Perjantaina jäätelöä, launataina omenapaistosta ja tänään sitten vähän suklaata ja Daim-kakkua. Mutta on ne vaan  ollu hyviä!
Oli yksinkertainen ohje ja hyvää vielä.
 Ja tällästä oli päällä kun mentiin syömään. Farkkuliivi on muuten siltä edelliseltä kirpparikierrokselta jäänyt käteen. Oikeasti se oli miesten farkkutakki, mutta trendin kuvista inspiroituneena leikkasin hihat irti. Aluksi kyllä vähän pelotti yhdistää farkku ja farkku, mutta hyvinhän toi mun mielestä toimii.
  
Väsähtäneen naaman olisin kyllä voinu peittää jotenki....
Ja tällästä jälkkäriksi. :)

Alatte varmaan jo kyllästyä, kun täälä vain vilisee vain kaikkien herkkujen kuvia. Vähän kuin systeri tokaasi tänään: "toi sun blogi on ennemmin ruokablogi kuin muotiblogi! Tai sitte se on molempia." :D No, minkä sille voi, ruoka on mulle erittäin rakas aihe myös. Ja kaikki hyvä on mun suuri heikkous! Reaktio aina sama, puhuttiin sitten muodista tai herkuista: Kaikki mulle-heti-tänne-nyt! :D

Toivottavasti viikonloppu oli mukava teillä niinkuin mulla oli. Nyt hyvät yöt toivotan teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti