sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Teinipeili

Kävin perjantaina moikkaamassa kavereitani vaihtokuukausieni ajalta. Vierailu tehtiin hätäisesti kootulla asulla, joka oli kyllä harvinaisen värikäs miettien sitä mun musta-valkoinen väriluokkaa. Mulla oli päällä oikein kahvin ruskeaa ja kahta eri sinisen sävyä! :D No joo on tää mun yksvärisyys pikkuusen laantumassa, mutta ei pidä liikoja odottaa. :)


 Toivottavasti ette kyllästy pian mun vyöhön... Aattelin vaa, että tulette näkemään sitä(kin) paljon. :D Tai sitte mä yksinkertaisesti ostan muunkin laisia perusvöitä. :) Mutta toi on vaan lyhyesti sanottuna loistava vyö! Passaa mulle paremmin kuin ne niin sanotut tissivyöt.
Voiko olla kutsuvampaa leivosta? No, ei ainakaan tuolla hetkellä! Tavallaan lupasin ittelleni etten nyt hetkeen syö mitään hyvää johtuen viikon mässäämisestä, mutta tuossa oli sellainen kummallinen vetovoima ja se kaiken lisäksi kutsui niin kuuluvasti etten hennonut jättää sitä. :D Ehkä surkein selitys ikinä huonolle itsekurille ja tulevalle läskille, mutta who cares! Ennemmin hyvä mieli leivoksesta kuin paha mieli siitä kun katsoo muiden syömistä. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti