torstai 17. maaliskuuta 2011

Melkein hylätyt

Aattelin, että sitä vois nyt laittaa lähikuvaa mun vaaleanruskeista nilkkureista, jotka on nyt useamman kerran ollu mulla jalassa. Vaikka ootte ne nyt nähnykki, mut mulle ne on rakkaat kengät. Ja vielä rakkaammat kun mietin kaupassa niiden jättämistä sinne. Kerkesin itse asiassa jo poistua kaupasta asenteella että en mä niitä kuitenkaan käytä. No ei kauas päästy kun sanoin jo kavereille, että menkää te vaan mä käyn hakemassa ne kengät. :) En tajua kuinka oon voinu olla niin pöljä etten heti niitä ottanu. Ne oli vielä puoleen hintaan alennukses!! o_O No onneksi virhettä ei tapatunut... Olis kyllä taatusti jääny kaduttamaan.
Noi sitä paitsi tosi hyvät kävellä pitkilläkin matkoilla. Testattu on. Kävelin kaverin työ viikonloppuna nämä jalas ja matkaa oli sellanen 3km. Eikä tuntunut missään! :D
Mutta nyt lukemaan ranskan kokeisiin. De är jättekul! eiku hä...? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti