keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Kenkä haaveiluja

Nyt ainakin tiedän, että mihinkä mä mun palkkarahat käytän. Uusiin kenkiin! Mun olis kyllä syytä ostaa uusia kenkiä, kun kuljen sellaisissa puoliehjissä kengissä vaan. Ja nyt olisi vielä hyvä sauma menettää nettishoppailu neitsyyskin, kun kerran suoritin haaveilun Nelly.comissa. Eihän siinä sitten auta kuin tilata. :D

Ihanat ihan perusmustat ballerinat olis kyllä ykkösenä listalla, kun edelliset on jo kuolleet aikaa sitten. Niin ja heerain kengät olis muten vaan ihanat. Ei kai siihen muuta syytä tarvita. :)
Siinä näette mun (ehkä) tulevat talvikengät. Nuo on sopivasti ronskit ja katu-uskottavat, mutta silti naiselliset. Nam! <3 Ja ehdottomasti ruskeena, mustia kenkiä on liikaa.
Tai kyllä nämä Conversetkin olisivat oikein namit talvikengät. Niissä on karvakin sisäpuolella.
No, haaveilun tasolle uudet kengät vielä jää, mutta palkkaa odotellessa. :)
Hyvää yötä ja kauniita kenkä unia!

2 kommenttia:

  1. Voi että mä oon kans yrittäny mettästää tommosia saapikkaita kylläkin mustana ja ehkä vielä korolla....mutta noi on kyllä sun näköset =)

    VastaaPoista
  2. Hahaa kiitos paljon :D ja käy vaa kattoos tuala nellyssä, kyllä siälä pitääs olla :)

    VastaaPoista