tiistai 15. helmikuuta 2011

Benchiä päällä

Samalla kaavalla mennään tänään kuin eilenkin. Tai mekon malli on melkein sama. Mutta rakastan tuota clollege mekkoa! Se on niin lämmin ja simppeli, mutta silti siinä on jokin juju. Love it! Olen kyllä muutenkin totaalinen bench fani. :D Kommentti kavereilla on aina sama, jos on jotain uutta benchiä päällä: "ylläri!". :)  Joo, mutta kuvaus paikka oli aikas vilpoinen. Meinas siinä niin kuvattava kuin kuvaajakin jäätyä. hrrr...

Vois kyllä nämä pakkaset jo loppua tai ainaki hellittää pikkuusen. On se aika turhauttavaa pukea joka kerta kun menee pihalle niin koko arsenaali päälle. Hiki on jo ennen kuin pääsee pihalle ja kun pääsee pihalle niin sitte on kylmä. Ei mee yksiin, ei. Mutta välillä tuntuu, ettei osa ihmisistä tajua oikeasti kuinka kylmä on. Sitten he kulkevat pipotta tuolla. Hui sanon minä!

On mulla kyllä ittellä sitte tuolla legginssien alla ihanat paappa kalsarit, etten aivan puhu ittiäni pussiin. :D

4 kommenttia:

  1. Nää kuvat on tosi hyviä! Ja sulla on jopa talvikengät..! Ei ihan joka päivä näe. :D

    Hanna

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos! joo kyllä mä nekin omistan vaikka ei uskois :D oon ajatellu ostaa toisekki ;D

    VastaaPoista
  3. Mä sitte rakastan just näitä kuvia... (: Vaikka ite sanonki. (; Muutenki, very nice blogi. I like. (:

    - Kuvaajasi. <3

    VastaaPoista
  4. no on se hyvä että kuvaaja on tyytyväinen ;) Ja kiva että tykkäät. :)

    VastaaPoista