perjantai 11. helmikuuta 2011

Tanssitunneilta viikonloppuun!

Wuuhuu! kokeet on (toistaiseksi) ohi! Helpottaa oloa kummasti kun tietää ettei tarvi lukea mihinkään. Nyt vaan sormet ristissä toivotaan, että mun möhlimiset kokeessa ei näy sitten numerossa.... apua...
Mutta tosiaan nyt näette sitten mitä olin torstaina kiskaassu päälle. Aika perus mut torstaina oli semmone fiilis ja sen mukaan mennään. :)

 Hehee, mun valokuvaajat ja kuvaus assistentit ehdotti tällästä hyppy kuvaa. :D Kyllä ne tietää mitä hakkoovat! ;)

Tykkään ihan hirveästi noista farkkulegginsseistä ja ne näyttääki siltä, että niitä on käytetty. Ne on aivan hiuennut sisäsaumoosta, jotenka nyt vain odotellaan, että koska rätsähtää! Ehkä olis paree etten enää käytä näitä... ;) Liivi on monien vuosien takainen kirpparilöytö kolmella eurolla! Ja hyvä on ollutkin vaikka just ja just menee rintojen kohdalta kiinni. :) Jaaa sitten vielä hattu, ristikoru ja tennarit. Saatte kyllä nähdä näitä monta kertaa :D

Tosiaan tänään oli taas tanssiharkat. En voi kyllä uskoa,että vanhojen tanssit on jo viikon päästä! Mitään paniikkia ei oo vielä tullu.... nii vielä! ;) Mutta tässä vähän näyttöä siihen mikä meiniki meillä on tuntien alussa...
Idea tuohon kuvaan lähti siitä mun hyppy kuvasta. Miten voikaan saada näin yksinkertaisesta jutusta näin hauskan kuvan! Meiniki on kyllä aika ratkipailakasta :D

Mutta nyt mä jatkan tästä jääkaapille ja siitä sitten pian meidän omaan nuorisokahvilaan Stagelle. Hauskaa perjantai iltaa!

1 kommentti: