lauantai 12. helmikuuta 2011

Tyhmästä päästä kärsii koko ihminen

Mä laitonkin vielä ton puvun helmaan tuollaasen mustan raidan. Nyt voin kyllä todeta, että kannatti kuunnella kaveria ja äitiä jotka painosti mua laittamaan tuon raidan. Itte en meinannut sitä laiskuuttani laittaa. :D Mutta kyllä se kannatti.

On se kyllä kieltämättä paremman näköne ny. Näette sen sitte mun päällä vanhijen tanssi kuvien myötä.

Meinasin, että laitan eilisiä kuvia Stagelta tänne, mutta menin nsitte tyhmänä poistamaan vahingossa kaikki kuvat kamerasta! Prkl....Ajattelin, että kun tietyt kuvat on lukittu niin ne eivät poistu sitten muistikorttia alustaessa.... toisin kävi...Mutta onneksi mulla on varastossa kuva sieltä, että eiköhän se siitä. :)
Harmittaa vaa kun olin ajatellut, että nyt laitan oikein paljon kuvia mut ei!
Ihan näin asiasta toiseen, tuota mustaa nauhaa jäi aika kivasti yli. Ja se kyllä sopii aika hyvin tuon satiini kankaan kans.... Jos vaikka inspiroituisi tässä johnakin kohtaa. Voisin ehkä tehdä huppu mekon. :)
Jos sitä laittaas jonku arkisto asukuvan vielä... on vähä sekalaista meninkiä nyt, mutta huomenna sitten uusiksi.
Hyvää viikonloppua kaikille!

4 kommenttia:

  1. Tosta sun arkiasusta vois parempikin kuva olla, sivuposeeraus on sun pahe =D

    VastaaPoista
  2. hih minkäs ihminen ittelleen voi :) mut kiitti rakentavasta palautteesta. :)

    VastaaPoista
  3. Etköhän oo kuullu jo mun palautteita mutta voin lohduttaa että tuut kuulemaan vielä lisääkin sikäli kun mä oon mukana näissä sun kuvauksissa =D

    VastaaPoista
  4. Näinhän sevähä pakkaa olla :D

    VastaaPoista