maanantai 7. helmikuuta 2011

Heti uutta päällä

Yksi osa syy siihen miksi hattu pääsi koristamaan mun kuontaloa on mun sentin juurikasvu. Viikko pitääs viälä jaksaa sen kans... saattaa olla, että hattu on muutaman kerran tällä viikolla mun pääs. ;) mut eka syy hatun laittoon on kuitenkin hattu itse. :) Joku muuten kommentoi sen olevan pekka puupää tyylinen! Jaa a rohkenen olla eri mieltä mut maku asioista ei voi kiistellä. :D

 Ootte varmaan huamannu jo mun rakkauden näihin kenkiin... :D
 Joo huomaa kyllä kuvista, että meikällä on flunssa iskeny päälle. Ääniki oli aamulla nasaalimpi kuin Nylon Beatin laulajilla. :D Ja hyi, sitä kun eilen piti juoda finreksiiniä tähän flunssaan! Mä en tykkää yhtää finreksiinistä. Pelkkä sen haju jo etoo mua. Eikä ollu mitään apua siitäkää, ku aamulla olo oli kahta kauhiampi...

Koe rumpa painaa niskas mutta aina kerkiää juhlia kaverin 18v. synttäreitä. Hei, eihän sitä täytetä 18 muuta kuin kerran elämänsä aikana. Pitemmittä puheitta, meikän (pitää) painella synttäreille. :D Moikka moi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti