tiistai 1. helmikuuta 2011

Jättipaita alias "teltta".

Juuri tuolla nimellä rakas systerini kutsuu minulle rakasta jättipaitaa, jonka hankin viime kesänä lontoon reissulla. Tuon oiva paita niille päiville, kun ei yksinkertaisesti jaksa istua suorassa tai muuten ryhdikkäästi. :) Ja nuo nahkatennarit ovat myös olleet eritysen kovassa käytössä jo viime talvesta asti. Niinkin kovassa, että alkaa jo pohjakin sanoa itseänsä irti. Monta kertaa on mun käsketty heittää ne pois, mutta niin rakaat ne ovat etten raaski.



Jaha näyttää, että tokassa kuvassa on jo hiukset keriinneet lässähtää. :D Ja vipassa kuvassa yritän demonstroida tuota paidan jättimäisyyttä. Tosin olisi tuota poseeraammista syytä hieman harjoitella. :)

Vanhojen tanssitkin lähestyvät, joten tänään taas harjoiteltiin tansseja. Oli se varmasti aika näky, kun minä ja toinen likka Maija yritimme tanssia yhdessä. Syynä oli, että kummankaan pari ei ollut paikalla ja oli sitä pakko jotenkin harjoitella. :D Ei sitä ny aivan tumput suorina viitti katsoa, kun muut tanssivat.
Puvusta ei onneksi tarvi huolehtia, kun olen sen itse tehnyt ja saanut valmiiksi. Minulla ei oikeastaan ollut mielessä muita vaihtoehtoja kuin tehdä se itse. Mutta oli se aika tuskallista tehdä sitä, koska tein sen tyllialushameesta asti! Ja yläosasta tein korsetin... (mutta jäärästä päästä kärsii koko ruumis :D)

Tuo enkun kirja näyttää uhkaavasti lähestyvän, että varmasti olisi syytä mun tehdä asialle jotain... [masennus]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti