torstai 24. helmikuuta 2011

Kylmä ilma, lämmin takki

Ei voi käsittää sitä kuinka lämmin villakngas takki voikaan olla! Ihan hyvin tarkeni, kun veti takin vaan tohon T-paidan päälle. Noitten farkkulegginssien alle piti tosin alkkareiden lisäksi laittaa paksut sukkahousut, että jalat tarkeni.... Ahdistaa pitää niin, mutta ei auta kun kävellen on matkassa.




Paita: Vero Moda
Farkkulegginssit: H&M
Lapaset: Systeri
Takki: kirppis

Toi takki on kyllä todellinen löytö. Niinkuin myös tuo paita. Oon kattellu tommosta vaikka kuinka kauan (okei, haaveillu), mut nyt vasta löyty oikeanlainen. Tulee kivan ylellinen olo ihan vaan tuon yhden paidan ansiosta. :D Ja mustat farkkulegginsit on mun pelastus! oon joutunu nyt hetken aikaa olemaan ilman kyseistä vaatekappaletta, kun kulutin edelliset (kirjaimellisesti!) puhki! Mutta nyt on uudet. <3 Miten sitä on pärjännyt ilman? Hmmm... huonosti? ;D

Mulla on tässä vähän pakkaaminen kesken, kun olen huomenna lähdössä Leville. Olen aika kummallinen pakkaaja, kun mulla on tapana pakata aina aamulla, joten se pakkaaminen tähän aikaan ei oikein luonnistu. Siinä on vain se ongelma, että aina jotain olennaista aina puuttuu. :D
Mutta huomenna taas, Heipparallaa!

2 kommenttia: