sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Kala, robotti ja pöllöt

Mun kuvaaja on vielä helsingis tällä hetkellä jotenka asukuvia ei nyt vielä ole tiedossa. Ja ei sitä kuvattavaakaan oikein ole, kun töissäkin on työasu. ;) Ja töistä puheen ollen, oli pikkuusen koippurat kipiänä päivän jälkee! Kun ei taas ole tottunut siihen 8h seisomiseen... Mutta on kestettävä kuin nainen ;D
Ja tämän päivän postaus käsitteleekin sitten meikän koruja (murto-osaa niistä..).




Tuo robottikoru on söpö. Mutta siinä on pieni ongelma. Aina kun kävelee tai muuten liikkuu niin se kilajaa ja sitten itse kuulostat joltain tontulta. :) Mutta se on pieni juttu korun söpöyteen verrattuna.
 Kala koru on itse tuunattu avaímenperästä. Ketjun nappasin jostain muusta korusta, en kyllä muista mistä. Mutta on tuo on varmaan mun eniten käyttämä koru sitten risti korujen jälkeen. Ja toi on muuten sitten samalla pullon avaaja. ;)
Pöllö korvikset on lontoosta hommattu niinkuin on itse asiassa robottikorukin. En vain ole vielä saanut inspiraatiota käyttää noita, mutta ehkä vielä tässä joku päivä kun on kerran tukkakin lyhyempi. Näkyvät katsos paremmin. :)

On kyllä sen verran nälkä, että voisi mennä tästä syömään aamupalaa (päiväpalaa ehkä ennemmin). :D Heiba!

2 kommenttia:

  1. Mä toin sulle tuliaisia Tampereelta....tollanen kalakillutin mikä sulla on usein kaulassa, osui mun silmään, ja siinä vieressä killui samantyylinen mikä-lie-dinosaurus-hahmo-killutin. Sä tulit heti mun mieleen niin mun oli pakko se sulle ostaa, saat tuunata siitäkin sitten itelles korun tai jotain :). Hauskaa loman jatkoa, kerro muillekkin terkut :)!
    -Emmi-

    VastaaPoista
  2. Voi jee, saan lisää killuttimia! Kiitos paljon näin etukäteen, kyllä varmasti tuloo käytettyä :) ja mistähän kumman syystä tommosista mikä-lie-killuttimista tuloo minä mieleen? ;)
    kiitos kiitos ja minä kerron! :)

    VastaaPoista