sunnuntai 6. helmikuuta 2011

keltanokka hätähousu asialla

Tuli oltua eilen vähä hätääne... Syystä, että mun piti laittaa vasta tänää noi kirppari löydöt mut laitoonki ne eilen ja huomasin sen vasta just ku julkaisin ne. Enkä viittiny enää perua tai muuttaa sitä. :) Joten tänään niistä vielä vähän.
Toinen minun heikkouksistani on ristikorut ja ynnä muut riipukset. Ne sopivat lähes kaikkien asujen kans ja ovat muutenkin halpa asuste.
Ja tämän te näittekin eilen (täynnä leipää tosin). Tuo on oikeasti niin iso laukku että otan sen koululaukuksi. Siihen mahtuu myös kamera ja tanssikengät kirjojen ja ynnä muiden lisäksi. Eipähän tarvi kuskata ylimääräistä pussia koko ajan mukana, on se sen verran rasittavaa puuhaa.... Kameliksihan siinä ittensä tuntoo. :D
 Perusruskeavyö. Kuinka hemmetin vaikia sitä on löytää nykyään! Meinasin jo jättää tämän kauppaan, mutta onneksi en jättänyt. Itse tykkään, että nuo ohkaisemmat vyöt passaa mulle paremmin kuin "tissivyöt". Ne on kans sellaasia, että ne ei kaikille sovi. Mä oon yks niistä.

Nii vielä niistä muista: se takki oli aivan loistava! Ja miksi niin? Koska se oli tosi hyvin säilyny. Siinä ei ollut mitään rikki tai mitään ei puuttunut. Ja se on kerrankin sellainen slimmimpi takki, kun normaalisti olisin valinnut sen pussimaisemman, mikä oli tokana vaihtoehtona.
Laukku: Juuri tuollaista olen kuolannut selaillessani muita blogeja ja ihmetellyt. että mistä tuollaasen löytää. Ja nyt sain vihdoin omani! :D

No joo tämä ny oli tällääne kertaus perjantaista, mut ei kai se mitään haittaa. Toivottavasti :D Huomenna sitte tuoreempaa matskua. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti