maanantai 26. maaliskuuta 2012

Ikkunashoppailua ja Cubus

Kaverit haastoivat eilen lähtemään Vaasaan ja pakkohan sitä oli lähteä heidän tarjotessa makutuomarin pestiä. En itse ostellut mitään, haahuilin vain ja ihastelin kaikkea kevätkivaa. Aina voi hakea inspiraatiota, vaikkei mitään shoppailisikaan.
Mun stailattava ja stailausluomus. :)
 Anniina passitti meidät muut kattelemaan hänelle Vero Modasta jotain sopivaa, kun hän ei itse kuulemma löytänyt. No, meikällä repes homma käsistä ja hamstrasinkin sitten koko asun koruja myöten hänelle! Oli kiva päästä edes vähän stailaamaan jota kuta. :) Halusin kokeilla Anniinalle jotain oikein värikästä, mutta samalla jotain simppeliä. Toivottavasti tykkäsi.
 Ja pakko myöntää, että ensin en ajatellut ollenkaan noita farkkuja itselleni, mutta sitten ne alkoivat houkuttaa...
 Ja sitten se Cubus! Olin kyllä tietoinen, että kyseinen putiikki on tullut Vaasaan, mutta mulla ei ole ollut mitään hajua minkälainen putiikki on tyyliltään. Kovasti sen vaatteita on vilissyt muissa muoti- ja tyyliblogeissa ja se kautta kiinnostus on putiikkiin herännyt. Tietysti mä sitten "vinksahdin" Cubukseen, Anniinan sanoja lainaten, joka myös vinksahti. :D


 Aurinkolaseja... Mulla on listalla jo niin monet aurinkolasit, etten varmaan ehdi hankkimaan kaikkia, jotka haluaisin. Mutta aina saa haluta, mutta se omistaminen onkin sitten mutkikaampaa.

 Korutarjonta oli oikein hyvä, mutta ei aivan päihitä Ginan valikoimaa. Mutta korut olivat vähän erikoisempia, mistä tulee aina plussaa.
 Lisää aurinkolaseja.... Ja ihanissa väreissä!
 Keltainen, mintunvihreä ja valkoinen ovat selvästi tämän kevään ja kesän muotivärit. Ja vielä niin, että ne ovat pastellivärejä, joissa on pieni häivähdys neonväriä. Itseni päällä vierastan kovasti keltaista ja mintunvihreää ja pastelleja inhoan! Ne eivät vain sovi mulle. Yäk! Mutta jotenkin ne ovat siistin näköisiä muiden päällä... Hämärää... :D
Todellakin olen siis palaamassa Cubukseen vielä! Tarjonta oli vähän kuin Gina tricossa, mutta vaatteiden materiaalina oli käytetty vähän vähemmän trikoota, vaikka sitäkin löytyi. Farkkutarjota oli hyvä ja muutenkin sopivan laaja tarjonta. Käykää ihmeessä! Minä ainakin juoksen sinne, heti kun tilipäivä koittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti