torstai 19. huhtikuuta 2012

Leijonaa mä metsästän

Anteeksi jälleen pieni muotoinen hiljaisuus, mutta on ollut haipakkaa sanoessa heipat ystäville ja lähteä Leviltä taas kotia. Ikävä tulee taas teitä kaikkia siellä pohjoisessa! Mulla oli mahtavat kaksi viikkoa ja toivottavasti taas tavataan! <3

Voisin käydä useamminkin Levillä, mutta on se hemmetti aina lähtemällä lähdettävä sinne 700 kilometrin päähän! Ei se 7 tunnin junamatka ole mikään herkku ilman seuraa ja siihen plus vielä parin tunnin linkkamatka... Se on hiukan tuskaa, kun ei ole mitään millä itseänsä viihdyttää, mutta kaikkein pahinta on ettei junassa pysty nukkuakkaan! (Lue: en nukkunut matkustuspäivää edeltävänä yönä juuri ollenkaan...) Miksi ei voi liikkua telepaattisesti, säästäis aikaa...?! Joo on kattonu liikaa supersankari elokuvia...

Ja ehkä mua vähän väsyttääkin jo... Mutta esittelen silti mun ja Lauran Rovaniemen reissulta ostetun ihanan Jellona korun! Oli niin sulonen ettei voinu jättää ostamatta!

Oi tuituituitui!!! Tuo on niin sulonen, etä mä voisin syödä sen!!

Voi terve, (en oo) Ehkä on parempi mennä nukkumaan, mitä hä!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti