torstai 5. huhtikuuta 2012

Pipo päässä seka säässä

Tuonne pihalle ei sitten millään tiedä, että mitä pukisi päällensä! Aamulla kun lähdin kävelylle, tuli sellastakin märkää karvalakkilunta taivaalta ettei koskaan. Sitten, kun lähdin liikenteeseen, aurinko paistaa kivasti. Matkalla serkun luo tulee rakeita. Sitten taas paistaa. Tulee rakeita. Paistaa. Rakeita. Koita siinä nyt sitten päättää!
 No, onneksi mä nyt jotain sain aikaaseksi. Oon kulkenut farkuissa jo hetken aikaa ja pikku hiljaa alkaa tulla sellainen mieli, että voisi saada vaihtelua tuohon valikoimaan. Hmmm, jos vain saisi aikaiseksi ja viitsisi vaivautua sinne sovituskoppiin taas muutamaksi tunniksi, muuten ei löydy oikeita. :)
 Toi trenssi on jo juurtunu mun päälle. On vain niin mukavaa käyttää vaihteeksi tuota nyt kun oikein luvan kanssa saa. En tiedä luulenko vain, mutta mun mielestä kaikki asut näyttää aina tuhat kertaa paremmilta kun heittää trenssin päälle! Onko siinä järkeä? Jopa tuo pipo saa ihan uuden ilmeen! :D
Näytin ystäväni mukaan oikein tyylikkäältä taas vaihteeksi. Kuulemma. Totesin, että kyllä joo tosi! Huomatkaa sarkastinen äänensävy... Mutta tosissaan se oli. Täh? En ollu edes ajatellu näyttäväni erityisen tyylikkäältä. Mun mielestä ihan perussettiä vain. Enkä mä mielestäni useinkaan ole erityisen tyylikäs. Mutta kiitosta vain kovasti! :)

Hyvää pääsiäistä kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti