tiistai 14. helmikuuta 2012

Hyvää ystävänpäivää sinulle rakkain...

Voi sen laulun noinkin laulaa... :) Ystävänpäivä tosiaan, ja tällaisella asusteella mentiin!

 Löytyipä eilen penkkaripukua mettästäessäni Fidasta miesten flanelliruutupaita. Se kutsui mua niin kovaa, etten hennonnut jättää sitä sinne... Oon kattellukki tommosta paitaa, koska oon ihastunut tuohon "lainaa-poikakaverilta" tyyliin, niin tämä ajaa hyvin asiaa. Mulle kuitenkin riittää, että lainaan vain yhden vaatekappaleen miehiltä per asu, koska en mä nyt ihan pojaltakaan halua näyttää. :)
 Ja mä sain vihdoin onnistumaan sen rennon nutturan, ilman että se näyttää tekemällä tehdyltä! Wuhuu!
On muuten ollut ihmeellinen ystävänpäivä... Ei ole tullut vastaan mitään ylisöpöä tai muuta ystävänpäivä siirappia, jos ei lasketa yläastelaisten halisydänten täyttöä ja naamakirjan toivotuksia. o_O

Se tarkoittaa sitten tätä:
Piti mun sitte söpöillä teille, kun ei täälä ole oikein söpöilty. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti