tiistai 21. helmikuuta 2012

Testissä Lumene

Anteeksi rakas. Kävin vieraissa. Toivottavasti annat sen minulle anteeksi. Se näytti vain niin houkuttelevalta ja kauniilta, mutta en silti koskaan hylkää sinua...

No ei kai, se Lumenen ripsari oli vaan tarjoukses, haittaakse? (No enhän mä siitä Jani-petteristä enää mihinkää pääse, varsinkaan, kun se putosi kisasta...)

Asiaan. Minä, Rimmelin uskollinen käyttäjä, ostin Lumenen ripsarin. No, miks? No, just sen takia, et se oli tarjouksessa 6,90. Ei auttanut, pakko oli, kun ne prkleen ripsarit maksaa niin tuhottomasti, mutta sitä ilman ei voi siltikään elää! Mutta vaikka se oli Lumenen, annan sille mahdollisuuden, koska
1. putilo on oikeasti kivan näköinen
 2. Siinä ei ole parabeenejä
3.Harjas ei ollut sellainen kamala kuivuneen ripsarin aiheuttama epämääräinen klöntti. Kuullostaa oudolta määritelmältä, mutta oikeasti puolet ripsareista on sellaisia!

Mulla ei nyt ole mitään todistus aineistoa siitä mitä taikoja tuo oikeasti ripsissä tekee, mutta harja on toisaan hyvä ja riittävän suuri. Väri ainetta tulee juuri sopivasti ja ei varise! Ainakaan vielä ole varissut...

Tämä hehkutus voi toisaalta johtua siitä, että olen nyt muutaman viikon mennyt parilla kuivahtaneella ripsarilla. Hehhee, pitääkin ihmisen olla niin pihi joissakin asioissa... Eihän ne enää ripsis pysyny, mutta ei ne sitten meinannu poiskaan lähtiä... Että ehkä oli vain syytä ostaa uusi. :)
Joka tapauksessa, tällä hetkellä näyttää oiken hyvältä tämä kokeilu, ehkä se on vain parempi välillä katsoa onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti