tiistai 7. helmikuuta 2012

Trendi -fanitus

Huomasin tässä huonettani tyhjätessä tavaroista, että meikäläiselle on kerääntynyt ehkä muutama Trendi -lehti tässä vuosien varrella... En tietenkään ole niin montaa vuotta niitä kerännyt kuin Trendi on ollut olemassa, mutta vanhimmat taitaa olla sieltä 2007 vuodelta. Että on niitä jo jonkunmoinen kasa kerääntynyt. Maija hiukan äimisteli kasaani ollessaan tavaroiden pakkaamisapuna.
Eihän noita nyt paljon ole... Eikä tässä ole kuin ne Trendit vasta, samanlainen pino ellei ehkä pikkuusen korkiampi pino ole sitten vielä kaikkia muita yksittäistapauksia! JA plus mun Voguet! Ne joissa on jokaasen muotiviikon näytöksistä edes osa suunnittelijoiden mallistojen asuista.

Jep, tunnustan olevani lehti -addikti. Mulla on aina, aivan sama minne olen menossa tai mistä olen tulossa, jotakin luettavaa mukana. Ja jos ei ole, niin sitten hakin. Trendi on erityisesti pakko hankkia, joka kuukausi. Tiedän, voisin tehdä kestotilauksen, mutta hyvin tämä on näin tähän asti sujunut, joten mikäs siinä.

Mutta sitten mun addiktius menee pidemmälle... Voisin melkein väittää, että kaikkein vanhimmatkin Trendit ovat säilyneet mulla lähes juuri ostetun veroisina. Kyllä. Saattaa kuullostaa hullulta, mutta en yleensä lainaa lehtiäni kenellekkään, paitsi jos itse istun vieressä kun toinen lukee niitä. Olen kuin Frendeistä tunnettu Monica, joka on jopa ärsyttävän tarkka siisteydestä! Pakkomielteinen vartiointi päällä jatkuvasti, kun joku lukee lehtiäni.  :D
 Käsittelen kaikkia aikakauslehtiäni kuin niistä riippuisi koko elämäni. Tai ehkä ne vähän ovatkin... :) Painotan aina kaikille, että älä kohtele kaltoin lehtiäni, älä taittele sivuja, äläkä ruttaa niitä, koska en itsekkään tee koskaan niin muidenkaan lehdille. Vihaan erityisesti sitä, kun lehtä plarataan taittamalla jostain kohtaa niin, että on helppo päästää aina yksi sivu kerrallaan. En voi sille mitään, mutta vihaan niitä lehtien kiiltopintaan jääneitä taitoksia... Pilaavat koko hienon kannen!

Hehhe, sain luultavasti annettua itsestäni hieman tärähtäneen kuvan... :D Mutta hei, jokaisella on jokin asia mihin kukaan ei saa esimerkiksi edes koskea tai sitten on muuten vain asiasta tarkka. Tunnen esimerkiksi tyypin, joka on erittäin tarkka hiuksistaan ja niihin ei sitten kanssa kosketa. Sitten on tyyppi, on yhtä tarkka nuottikirjoistaan kuin minä Trendeistäni ja yksikin on hyvin, hyvin tarkka autostaan... Meitä on moneksi. :)

Niin, mites on se teidän addiktin laita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti